keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Järkyttyneen järkyttynyt part.2

Olenko virunut täällä tunteja, päiviä, kuukausia vai vuosia? Kyyneleideni sumentavat sarveiskalvot estävät lukemasta almanakan sivuja.... Todellisuus sekoittuu mitä järkyttävämpiin uniin ja unet sekaantuvat mitä järkyttyneisimpiin eläimiin. Missään ei ole mitään järkeä. Olen järkyttynyt.

Kodistani on muuttunut pelkojeni nurkka nurkalta täyttänyt kuolinkamppailun potkunyrkkeily kehä. Minä olen se joka saa turpaani ensimmäisessä erässä ja lysähdän kanveesiin sylkien verisiä hampaitani vasten valmentajani kannustavia kasvoja. Luovuttaako nyt vai vasta kun nään hidastettuna oman poskeni horisontaalisesti toiselta puolelta päätäni? Ja mitä helvettiä tuo lause edes tarkoittaa?

Kyynelten suola maustaa maailmanloppuylijäämä -einesruokani. Vain saksalaisen animaatio salapoliisin kanssa käymäni keskustelut kvanttifysiikasta pitävät minut järjissään. Toivon etteivät ne jäisi viimeisiksi. Voiko järkytykseen kuolla?

Katso myös järkyttyneen järkyttävä kuvasarja.







Vittu miten ärsyttävä....
Nimittäin sen järkyttävämpää PASKAA etsimällä etsiä kun dreamworksin animoidut tanssivat eläimet!!!!!!!!!!!!!!! Ei helvetti että voi olla ärsyttäviä!!! EI VIRTAHEVOT, SEEPRAT JA VITTU LEIJONAT TANSSI!!! Varsinkaan minkään ysäri discohitin tahdissa!! Siinä ei ole mitään hauskaa!!!

Nyt varmasti joku madagaskar, madafakaskar tai gadamaskar vol.304 elokuvan vasta katsomassa käynyt perusjamppa puolustautuu "no onhan ne ny ihan hauskoi ku se musakin on nii mukaansa tempaava ja tosi hihhihhii ku semmosseet isot silmät ja yhtäkkiä si vaa alkaa sillai loppukevennys mielessä tanssii nii kyllähän se tavallaan kruunaa sen tosi omaperäsellä ja muutenki nii hyvil juonenkäänteil varustetun animaatiokomedian.....Sitäpaitti se on semmosta hauskaa aivot narikkaan sunnuntaina ajanvietettä". EI OLE!!!!!!

"Kun olin pieni tyttö kukaa ei sanonut minulle että olen nätti. Jokaiselle pikkutytölle pitäisi sanoa että se on nätti vaikkei oliskaan ja kaikki pitää hyväksyy sellasena kun ne on NO VITTU LÄPPÄ lukekaa dinon blogii se on mun ainut neuvo kaikille!!" -Marilyn Monroe

"Ottakaa vaan se ruma porvari pressaks mua ei kiinnosta nimittäin aion keskittyy täysil Satanistiseenkaikkienvihaaja -blogiin." -Tarja Halonen

1 kommentti: